שיטות מתקדמות לדיווחי רכש וניהול ספקים
אחד הקשיים הגדולים של אנשי רכש ולוגיסטיקה, קניינים ואנשי תפעול הינו כושר דיווח, הצפת בעיות מצד אחד והישגים מצד שני- להנהלה, ללקוחות פנימיים ולספקים החיצוניים והשתתפות בקבלת החלטות. רוב אנשי הרכש והלוגיסטיקה הם אנשי ביצוע מקצועיים עליהם נאמר ” עשית ולא אמרת שעשית כאילו לא עשית“המכללה העסקית שמחה להזמינך להשתלמות בנושא אשר תקנה לך באופן מעשי כלים ומיומנויות ”עשה ואל תעשה“ בתהליכי דיווח וקבלת החלטות בניהול הרכש והספקים.
מטרת ההשתלמות:
להקנות
כלים מקצועיים מתקדמים ומיומנויות דיווח, קבלת החלטות, בקרה, הערכה ומשוב
בפעילויות הרכש וניהול הספקים. ההשתלמות תועבר בגישה מעשית, בעזרת הדגמות ותרגול
סימולטיבי.
קהל היעד:
מנהלי רכש, קניינים, מנהלי תפעול, בקרה, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, מנהלי פרויקטים.
נושאי
ההשתלמות:
· שיטות מתקדמות לדיווח והצגת נושא, ביחסי רכש פנים וחוץ ארגוני
· מודל קבלת החלטות בניהול רכש - Procurement Descision Model
· ניהול ובקרת ספקים- Supplier Relationship Management (SRM)
· סימולציות ותרגול מעשי בקבלת החלטות , דיווחי רכש וניהול ספקים
חומרי עזר: מצגות, סרטוני הדרכה ותרגול. המשתתפים יקבלו חוברת עבודה מקצועית.
מנחה ההשתלמות:
מר שלום גלדר– MBA, מרצה יועץ בכיר, בין המובילים בישראל בתחום ניהול הרכש
מועד והיקף הלימוד:
ההשתלמות תתקיים בתאריך 25.11.13, יום שני, בין השעות
09:00-14:30 במכללה העסקית, בית לשכת המסחר ת“א והמרכז, רח‘ החשמונאים 84 ת“א.