קורסים בשיווק ומכירות
קורסים בתחום המכירות ושיווקסדנאות בתחום המכירות ושיווקאירועים בתחום המכירות, שיווק ויחסי ציבורלמה ללמוד אצלנו מכירות ושיווק?מרצי המכללה בתחום המכירות, שיווק ויחסי ציבורבוגרינו ממליצים על קורסי מכירות, שיווק ויחסי ציבורתמונות מסיומי קורסים וסדנאות בתחוםסרטונים בתחום המכירותמאמרים בתחום המכירות, שיווק ויחסי ציבורספרות בתחום המכירותמשרות בתחום המכירות10 טיפים למבצע מכירות מוצלח / ענבל אלוני אופיר
לקראת החגים, ענבל אלוני אופיר מציעה 10 טיפים חשובים לביצוע מבצע מכירות מוצלח..
- תנו סיבה חיובית למבצע "מבצע הכירות"..."לרגל החג".לא כדאי שהלקוחות יקשרו את המבצע עם חוסר הצלחה במכירות.
- תחמו את המבצע בתקופת זמן מוגדרת ולא ארוכה מדי, כדי ליצור תחושת "בהילות" לקנייה היום. תמיד אפשר להאריך "לרגל ההצלחה".
- עדיף לתת יותר באותו מחיר מאשר להוריד את המחיר. כך קל יותר לחזור למחיר המקורי בתום המבצע.
- נצלו את המבצע להגדלת הקנייה (למשל: מוצר שני בחצי מחיר) או להחזרת הלקוח לקנייה חוזרת (שובר של 20 ₪ מתנה לקנייה הבאה).
- עדיף לתת הטבה משמעותית ובולטת במיוחד על מוצר מבוקש, שיכניס לקוחות לחנות, מאשר הטבה אטרקטיבית פחות על כל הסחורה.
- הקדישו מחשבה לאופן הצגת וניסוח ההטבה – "100 ₪ מתנה בכל קנייה מעל 500 ₪" נשמע אטרקטיבי יותר מ-"עד 20% הנחה בקנייה מ-500 ₪ ומעלה".
- רוב האנשים מעדיפים לקבל מתנות או שוברים של כסף על פני הנחות באחוזים.
- שימוש בשוברים או קופונים שיש להציג לפני התשלום מוודא כי רק לקוחות הרגישים למחיר נהנים מההנחה.
- ודאו שהמבצע מתוקשר בצורה ברורה ובמקומות בולטים בחנות ומחוצה לה, תדרכו את העובדים לידע את הלקוחות על המבצע.
- והכי חשוב...הקדישו זמן לחישוב מסודר של סך העלויות הצפוי מהמבצע לאורך זמן וודאו כי הוא מצדיק את המטרה שלשמה החלטתם עליו.
בהצלחה !
ענבל אלוני אופיר היא מרצה ויועצת שיווק והמרכזת האקדמית של קורס ניהול השיווק במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א.