יום עיון כתיבה עסקית באנגלית
אין היום מנהל/ת או עובד/ת ברמה כלשהי, שמתוקף תפקידם בתוך ארגון גדול/קטן לרבות כאלה אשר אינם עוסקים ישירות בסחר חוץ, איננו נמצא בקשר קבוע עם גורמים עסקיים (ספקים, לקוחות, סוכנים ונציגים) בחו"ל. תקשורת כתובה זאת מתנהלת באנגלית, אך מעבר לאיות ודקדוק הרגילים, ישנה חשיבות רבה לסגנון העסקי.
מה הם הכללים בכתיבת מיילים עסקיים באנגלית? כיצד מעבירים מידע בצורה ברורה? איזה ניסוח עדיף בבקשה לקבלת הצעת מחיר? ואיך משיבים נכון לפנייה שכזו? כיצד מבקשים תשלום שבפיגור? מהי השפה המתאימה להגשת תלונה או לחליפין לטפל בה? איך פונים לספק בבקשה לשנות דבר מה בהזמנה?
המכללה העסקית מזמינה אתכם ליום עיון אשר מטפל בנושאים אלה ואחרים.
למשתתפי הסמינר תוענק תעודה דיגיטלית מטעם המכללה העסקית של לשכת המסחרתל אביב והמרכז בחסות 3 ארגונים בינלאומיים.
**מבצע! 70% הנחה למשתתף שני!
מה הם נושאי הלימוד?
• כללים ועקרונות בסיסיים במיילים עסקיים.
• שורת הנושא – אומנות הצמצום בהכוונת הקורא.
• ביטויים נפוצים במיילים עסקיים.
• מיילים פורמאליים ולא פורמאליים.
• בקשות לקבלת הצעות מחיר (RFQ) והצעות מחיר.
• גביית תשלום בפיגור.
• ניסוח תלונות והטיפול בתלונות שמתקבלות.
• Case Studyבלוגיסטיקה - הזמנת ציוד מחשוב מחו"ל.
• התייחסות לתרבות עסקית בינלאומית והבדלי גישות בכתיבה עסקית
• ריענון דקדוק הווה, עבר ומותנה (Conditional)
• הרחבת אוצר מילים עסקי.
מיהו קהל היעד?
יום העיון מיועד לבעלי עסקים, מנהלים/ות ועובדי/ות מחלקות סחר חוץ ולוגיסטיקה, מנהלי פרויקטים, כספים, רכש ושיווק בעלי ידע באנגלית והמעוניינים לשפר את רמת התקשורת העסקית שלהם בכתב. (הסמינר כולו יועבר בשפה האנגלית)
מהי מתכונת יום העיון?
מפגש אחד בין השעות 09:00-15:00
מנחה הסדנה:
מר לורי אוברמן - מנכ"ל חברת"TALKING BUSINESS",
מומחה באנגלית עסקית בסקטור הפרטי, העסקי והציבורי