ביר גארדן - ארנה הרצליה
במסגרת הקורס הסטודנטים נחשפים לעבודת ההפקה בשטח (סטאג'), התנסות חשובה שמאפשרת לחוות מהי עבודת הפקה.
אני בחרתי באחד מאירועי הקיץ הפתוחים: הביר גארדן מטעם חברת טמפו שקידמה את מותג הבירה פאולאנר ועירית הרצליה שבשטחה נמצאת המרינה.
האירוע התקיים יומיים, בין השעות 19-23 והקונספט היה דוכני שתייה ואוכל בהיקף הרחבה והופעות חיות על הבמה ותקליטן לאורך כל האירוע במטרה לעורר ולהרקיד את הקהל ולקשור אוירה שמחה ומשחררת עם מותג הבירה הנמכר.
אנחנו הגענו למקום כמה שעות לפני פתיחת האירוע (מפיקים בפועל) לעבור על אישורי הבטיחות הנדרשים, לפגוש את התקליטן והלהקות ולבצע באלאנס ולהיפגש עם כל הספקים שהגיעו (בעלי דוכנים, מאבטחים, אנשי סאונד ותאורה) ונשארנו עד סופו. במהלך האירוע הקפדנו שנצמדים ללו"ז המתוכנן.
בסיכום, האירוע היה מאורגן בצורה מדויקת והיה מהנה מאד, הלקוחות ששהו בו היו מרוצים, הקהל שהגיע נהנה והיתה אווירה כיפית ושמחה
אני בחרתי באחד מאירועי הקיץ הפתוחים: הביר גארדן מטעם חברת טמפו שקידמה את מותג הבירה פאולאנר ועירית הרצליה שבשטחה נמצאת המרינה.
האירוע התקיים יומיים, בין השעות 19-23 והקונספט היה דוכני שתייה ואוכל בהיקף הרחבה והופעות חיות על הבמה ותקליטן לאורך כל האירוע במטרה לעורר ולהרקיד את הקהל ולקשור אוירה שמחה ומשחררת עם מותג הבירה הנמכר.
אנחנו הגענו למקום כמה שעות לפני פתיחת האירוע (מפיקים בפועל) לעבור על אישורי הבטיחות הנדרשים, לפגוש את התקליטן והלהקות ולבצע באלאנס ולהיפגש עם כל הספקים שהגיעו (בעלי דוכנים, מאבטחים, אנשי סאונד ותאורה) ונשארנו עד סופו. במהלך האירוע הקפדנו שנצמדים ללו"ז המתוכנן.
בסיכום, האירוע היה מאורגן בצורה מדויקת והיה מהנה מאד, הלקוחות ששהו בו היו מרוצים, הקהל שהגיע נהנה והיתה אווירה כיפית ושמחה
גולדריי אורית, הפקה מחזור 17